BFS-GÓL s.r.o., Ořechová 212, 500 04 Hradec Králové 4, IČ 27468178, DIČ CZ27468178
Firma BFS - GÓL s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 20722 ode dne 30.12.2004.
Internetový obchod www.golhk.cz zveřejňuje obchodní podmínky s odvoláním na zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tyto obchodní podmínky jsou platné pouze pro nákupy v internetovém obchodě www.golhk.cz (prodávající). Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího na straně jedné a na straně druhé kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.
Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy upravené zákonem.
Za kupní smlouvu je považována objednávka zaslaná prostřednictvím internetového obchodu, emailová a telefonická objednávka potvrzená prodávajícím.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.
Každá objednávka bude písemně, nebo telefonicky do 48 hodin potvrzena a zákazník bude seznámen se způsobem vyřízení objednávky.
Ceny uvedené v internetovém obchodě jsou ceny uvedené včetně DPH. Při registraci velkoobchodníka, či klubu, bude vždy po telefonické dohodě nastaven slevový koeficient. Po nastavení koeficientu a přihlášení uživatele do internetového obchodu www.golhk.cz, budou zobrazované ceny již cenami konečnými. S jednotlivými zákazníky lze po dohodě nastavit individuální ceny, či trvalé slevy. V tomto případě je pro dohodu nutné kontaktovat prodejce (nejlépe telefonicky).
Pokud požadujete jiný způsob dopravy, napište prosím Vaše požadavky do místa určené pro poznámky. Způsob doručení s Vámi bude prokonzultován telefonicky nebo emailem.
Způsob dopravy | Cena |
---|---|
Osobní převzetí na prodejně | zdarma |
Balík Česká pošta | 109 Kč |
Balík službou PPL | 79 Kč |
Dobírka Česká pošta | 129 Kč |
Dobírka službou PPL | 99 Kč |
Slovensko a jiné země | dle dohody |
Spotřebitel má v souladu s ustanovením občanského zákoníku právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne je povinen dodat prodejci nejlépe písemné odstoupení od smlouvy a předat nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, nejlépe v původním obalu a s veškerým příslušenstvím, a to vše v uvedené lhůtě (odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději v poslední den 14denní lhůty). Není vyloučena možnost zaslání vráceného zboží až po samotném odstoupení od smlouvy a v tomto případě prodávající požaduje, aby reklamované zboží bylo zasláno bezodkladně.
Prodávající po obdržení reklamovaného zboží vrátí spotřebiteli zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem, a to nejdéle do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Prodávající je oprávněn vrácenou částku ponížit o případně skutečně vynaložené náklady, které mu vzniknou v souvislosti s vrácením zboží. V takovém případě takové skutečně vynaložené náklady je schopen spotřebiteli doložit. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží. Prodávající je rovněž oprávněn naúčtovat spotřebiteli celkovou hodnotu zboží v případě, že bude prokázáno používání zboží nad rámec vyzkoušení. Prodávající má právo vrátit spotřebiteli nejnižší hodnotu poštovného.
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu www.golhk.cz a právním řádem platným v České republice.
1. Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Kupující může oprávněnou reklamaci podat:
2. Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom kupujícího elektronickou poštou, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění reklamace, pokud se s prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
Nově od února roku 2016 může kupující využít možnosti řešení neúspěšných reklamací podáním stížnosti u České obchodní inspekce v případě, kdy kupující nebude spokojen s vyřízením reklamace a jeho další řešení s prodávajícím nebude úspěšné, přestože ze zákona splnil všechny body potřebné k uplatnění reklamace podle reklamačního řádu, a to ve lhůtě jednoho roku od prvního podání reklamace.Prodávající bude mít povinnost se k návrhu do 15 dnů vyjádřit a oznámit, jestli se řízení zúčastní.
Délka záruky je 24 měsíců, pokud není uvedeno na faktuře, či záručním listě jinak. Tato doba začíná dnem převzetí zboží a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny se záruční doba neprodlužuje.
Zákazník doručí na vlastní náklady reklamovaný výrobek na adresu prodejce. Zboží musí být v původním obalu a v úplném stavu (včetně příruček a ostatního příslušenství, pokud jsou součástní výrobku). Ke každé položce musí být připojena kopie faktury, či jiného prodejního dokladu a přesný popis závad a četnost výskytu.
Prodejce po vyřízení reklamace vyzve zákazníka k odběru zboží, případně jej zašle na náklady odběratele zpět. V případě, že jde o oprávněnou reklamaci, hradí náklady prodejce.
Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:
Provozovatel internetového obchodu je registrovaným správcem osobních údajů. Osobní údaje (zejména jméno, příjmení a adresa) zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu obchodu (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a nejsou poskytovány třetím osobám, ani nebudou využity pro reklamní účely obchodu. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Spotřebitel uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům.